pühapäev, 27. märts 2011

Küpsiserull

Vaja läheb:

2 pk teeküpsiseid (nt. Kalev)

100g tumedat šokolaadi

200 g vanillimaitselist kohupiima

2 spl vaarikamoosi (haput)

Õunamahla või muud haput mahla


Lao küpsised kaussi ja vala mahl peale nii, et küpsised oleksid kaetud. Lase umbes pool minutit seista, seejärel nõruta ning purusta küpsised saumikseriga. Moodustuv mass peaks olema umbes muretaigna paksusega ja vormitav. Laota küpsisemass ristkülikukujuliselt ning 5 cm paksuselt küpsetuspaberile. Kata teise küpsetuspaberiga ja rulli järgides ristkülikukuju umbes poole sentimeetri paksuseks. Sulata šokolaad vesivannil ja kata küpsisemass pintsli abil õhukese kihiga (paksu kihi korral on rulli hiljem raske lõigata). Lase šokolaad taheneda, kuid mitte päris kõvaks muutuda. Samal ajal sega moos ja kohupiim, maitsesta soovi korral suhkruga. Kanna segu ühtlaselt šokolaadikihile, kuid jäta otstesse u. 2 cm ruumi. Rulli küpsetuspaberi abil kõik rulli ja pane külmkappi vähemalt tunniks tahenema.

Küpsiserull ei kukkunud küll kõige ilusama rullina välja aga maitse oli küll supper hea! :)

3 kommentaari:

  1. Mul on see retsept olemas kalendris, aga ma ei saa sellest osast aru, kus "Sulata šokolaad vesivannil ja kata küpsisemass pintsli abil õhukese kihiga (paksu kihi korral on rulli hiljem raske lõigata)." Kuidas ma saan seda šokolaadi sinna määrida, kui küpsisemass on kahe küpsetuspaberi vahel?

    VastaKustuta
  2. Mina ka sellest osast ei saa aru nagu eelnevgi kommenteerija. Momendil mul see segu laiali köögi laual ja olen täitsa nõutu, mis edasi teha. :(
    Ehk netis edasi sobrades leian mingi lahenduse.

    VastaKustuta
  3. kui olete küpsisemassi pannud ühele küpsetuspaberile, panete teise peale ja rullite (taignarulliga) üle sellest et jääks umbes poole cm paksune mass, kui see tehtud, võtate teise küpsetuspaberi pealt ja listate šokolaadi :) ma pidin ka kalendrist ennem mitu korda läbi lugema, ennem kui aru sain :)

    VastaKustuta